Toeristische rondrit met oldtimers 2018 - Lustrumeditie

INTRO | PROGRAMMA | INSCHRIJVEN | FOTO'S 2017 | FOTO'S 2018

INTRO

Mogen wij u van harte uitnodigen op de 5e – en dus een lustrumeditie – van de toeristische rondrit met oldtimers, exclusieve voertuigen en motoren, die Rotary Club Keerbergen op zaterdag 29 september 2018 organiseert.

Bij de editie 2017 liet het geluk ons in de steek: we werden uitgeregend en op bepaalde delen van het traject – letterlijk – door het slijk gehaald.

Daarom kiezen we dit jaar – voorzichtigheidshalve – voor beter berijdbare wegen. Maar veel meer dan dat.

Het thema wordt: “Rivierenland” – Dijle - Rupel – Schelde.

Naar goede traditie starten we met een stevig ontbijt – in eigen beheer verzorgd – in Den Rooden Leeuw aan de Heimolen in Keerbergen. De inschrijving gaat open om 08.00u, en sluit ten laatste op 09.30u. Vanaf 09.00u stipt laten we de eerste deelnemer vertrekken, en om de minuut een volgende.

De rit gaat naar het westen van de Provincie Antwerpen.

Een eerste stop, in de voormiddag, vindt plaats aan de poort van een nieuw oldtimerheiligdom in onze streek, waar wij door de eigenaar rondgeleid worden. Om de appetijt van de liefhebbers wat aan te wakkeren …

Op de middag krijgt u een nette lunch aangeboden op een idyllische locatie aan de Scheldeoever.

In de namiddag doen we een historische plaats uit het oorlogsverleden aan, daarna rijden we naar een mooi kasteel in privébezit waar we – voor de deelnemers die niet (mee) ingeschreven hebben voor het diner - afscheid nemen met koffie en taart.

Voor wie ook voor het diner heeft ingeschreven, voert de weg vervolgens naar een aantrekkelijke locatie aan het meer van Keerbergen, waar u vergast wordt op een lekker diner – all-in.

Bij de start krijgt iedere deelnemer een rallyplaat, een zeer verzorgd roadbook bolletje-pijl, stopplaatsen worden met het adres aangegeven zodat u bij verlies van uw weg daar via de GPS nog terecht kunt.

We leggen een bezemwagen in die bij panne zal trachten de mechaniek te reanimeren maar indien dit niet mogelijk is, uw wagen zal verslepen naar een veilige plaats waar u deze later kunt ophalen.

En zoals steeds, gaat de volledige opbrengst naar de sociale projecten van Rotary Club Keerbergen, waarvan u nadere info kunt vinden op onze website (www.rotarykeerbergen.be)

Iedereen hartelijk welkom.

INTRO | PROGRAMMA | INSCHRIJVEN