TUINEN EN MEER

Zondag 26 mei 2024 vanaf 13u00

Laat je verwonderen!

Uitzonderlijk stellen vier eigenaars hun tuinen aan het meer van Keerbergen open voor een eigenzinnig en cultureel evenement!

In deze prachtige settings kan je niet alleen kunst bewonderen en muziek beleven, maar ook een creatie mee naar huis nemen ter ondersteuning van onze goede doelen. Nieuw dit jaar: als vijfde locatie wordt er een theaterzaal opengesteld waar een verrassende act je zal betoveren.

Laat je verwennen met hapjes en drankjes die perfect passen bij de sfeer en stijl
van elke locatie. Een unieke ontmoeting tussen kunst, muziek en architectuur.

13u00 • Opening – Inschrijving – Mereldreef 5 Keerbergen

13u30 • Start evenement Tuinen en Meer

18u30 • Einde tuin happening Tuinen en Meer

Prijzen

Inkomticket Tuinen en Meer: 49 euro p.p.
Gratis voor kinderen onder de 12 jaar

Wat staat er op de planning?

Tijdens deze namiddag worden 4 privé tuinen en een theaterzaal rond het Meer van Keerbergen opengesteld voor het publiek. Op deze locaties stellen we kunstwerken tentoon en bieden we je zelfs de mogelijkheid om deze aan te kopen.

In elke tuin treedt er ook een muziekband op en voorzien we een hapje en een drankje. We nemen je als het ware mee op een zintuigprikkelende reis die je zal inspireren en verwonderen!

Architectuur, kunst en muziek worden op elkaar afgestemd en zullen in harmonie samenvloeien tot een unieke ervaring.

Wie ook ’s avonds wil genieten, kan zich eveneens inschrijven voor een diner in het clubhuis van de Royal Golf Club Keerbergen.

De inschrijvingen voor Tuinen en Meer zijn beperkt. Wees er dus snel bij!

Schrijf nu in

De opbrengst van dit evenement gaat integraal naar de goede doelen, gesteund door Rotary Club Keerbergen. Je kan deze terugvinden op onze website.

- Structurele partners + Hoofdsponsors voor deze actie -

- Bijkomende sponsors voor deze actie -