Toeristische rondrit met oldtimers 2022

INTRO | INSCHRIJVEN

INTRO

Beste oldtimerliefhebbers,

Van harte welkom op de 8e editie van onze toeristische rondrit met oldtimers, exclusieve voertuigen en moto's die Rotary Club Keerbergen op zaterdag 1 oktober 2022 organiseert.

In 2020 bleven ze noodgedwongen op stal, in 2021 was het kantje-boord en een hele tijd bang afwachten, maar in 2022 kunnen we er weer voluit voor gaan.

Voor deze editie vergasten wij u op de Hageland Route.

De aanmelding op de dag zelf gebeurt vanaf 08.00u en sluit ten laatste om 09.30u. Wees zeker op tijd. Vanaf 09.00u stipt laten we de eerste deelnemer vertrekken.

Opgelet: dit jaar starten we vanuit een andere locatie dan bij de vorige edities: we verzamelen nu bij het project “Dijledonk” – de oude Meurop-site – aan de Oude Keerbergsebaan 12 te 2820 Rijmenam (Bonheiden) waar onze trouwe sponsor COGIVA ons een heerlijk ontbijt beloofd heeft. U krijgt daar uw roadbook en verdere mededelingen over het verloop van de rit.

Reken er maar op dat onze road master Thomas zichzelf weer eens overtroffen heeft door een schitterend traject uit te tekenen langs prachtige locaties, mooie landschappen en als klap op de vuurpijl ook een Vlaamse wijngaard. De traditie respecterend mag u zich verwachten aan een bezoek aan een oldtimertempel, een verzorgde lunch en een gezellig afsluitend diner. Dit is een ideale gelegenheid om onder gelijkgezinden bij te praten over onze gemeenschappelijke passie.

Blokkeer dus zaterdag 1 oktober in uw agenda en schrijf u nu meteen in via onderstaande link op deze webstek.

Inschrijven

Onze trouwe deelnemers weten het: bij Rotary Keerbergen krijgt u waar voor uw geld.

Zoals steeds gaat de volledige opbrengst naar de sociale projecten van Rotary Club Keerbergen, waarover u op onze webstek ruime info vindt. Mede door uw steun ontvingen wij in het moeilijke coronajaar 2021 heel wat middelen. Wij trappen open deuren in wanneer we u zeggen dat de behoefte aan steun bij onze talrijke sociale projecten in 2022 groter zal zijn dan ooit tevoren.

Wij bezorgen u een dag ‘vol pension’, een schitterende rit voor uw stalen ros te midden van een uitmuntend oldtimer wagenpark. U verwent uzelf en u steunt onze sociale projecten met uw bijdrage. Kortom: een win-win die u niet mag missen.

Samen met u zien we hier erg naar uit.

Voor meer info: sylvain.van.roy@telenet.be - 0495/10.43.79

Foto's van de editie 2021