Toeristische rondrit met oldtimers 2021

INTRO

Beste liefhebbers van oldtimers,

Mogen wij jullie van harte uitnodigen op de 7de editie van onze toeristische rondrit met oldtimers, exclusieve voertuigen en moto's die Rotary Club Keerbergen op zaterdag 2 oktober 2021 organiseert?.

We hebben er veel te lang op moeten wachten maar onze rondrit vindt dit jaar wel degelijk plaats.  Ook onze oldtimer zal niet te veel “uit zijn kot” geweest zijn dit jaar, maar de vooruitzichten zijn uitstekend.

Dit jaar hebben we voor jullie volgende route in petto : “Rondrit hertogdom Brabant”.

De aanmelding op de dag zelf gebeurt vanaf 08.00u en sluit ten laatste op 09.30u. Wees zeker op tijd. Vanaf 09.00u stipt laten we de eerste deelnemer vertrekken.

Net zoals in 2019 starten we in Garage Ottevaere, BMW- en Mini-concessionaris, Leuvensesteenweg 135 (N-26) te 3191 Hever. Jullie vinden dit heel makkelijk en de locatie heeft een goede aansluiting op de E-19. Daar zal een meer dan smakelijk ontbijt voorzien worden. We doorkruisen mooie streken in Vlaams – en Waals-Brabant en houden halt op unieke locaties. Een heerlijk warme maaltijd is voorzien in de “Abdij van het Park” in Heverlee.

Blokkeer dus zaterdag 2 oktober meteen in uw agenda, schrijf u nu meteen in via onderstaande link op deze webstek.

Laat u niet verrassen, want ook de zevende uitgave zal u niet willen missen.

Zoals steeds, gaat de volledige opbrengst naar de sociale projecten van Rotary Club Keerbergen, waarover u op onze webstek alle info vindt.

Foto's van de editie 2021

Foto's van de editie 2019