OPGELET! Deze pagina is een archief pagina. Dat wil zeggen dat de informatie correct was op het moment van publicatie, maar vermoedelijk niet langer van toepassing is of niet langer de huidige stand van zaken weergeeft.

Bekijk de foto's van deze actie.

De acteur en zanger, Filip Jordens, Leuvenaar van geboorte, betuigt een eerbetoon aan Jacques Brel met een adem- benemende virtuositeit. Met een fysieke gelijkenis tussen beide personen die bijna verwarrend is, belichaamt hij letterlijk en op een magistrale wijze het ‘enfant terrible’ van het Franse chanson op zijn geprefereerd terrein : het podium. Van de klanken en de intonaties van zijn stem tot aan zijn mimiek en de bewegingen van zijn lichaam, geeft Filip Jordens op vurige en overtuigende wijze gestalte aan de zanger van ‘le plat pays’. De magie is er vanaf het eerste lied, de emoties à la Brel ook !! Hij brengt Brel als het ware weer tot leven.

19.30 – 20.00 u: Ontvangst en registratie
20.00 – 21.20 u: Concert door Filip Jordens met piano begeleiding
21.20 − 24.00 u: Kaasdiner met aangepaste wijnen en bieren

De opbrengst gaat volledig naar de sociale projecten van Rotary Club Keerbergen-DD: onze club steunt verschillende sociale instellingen of projecten, o.m. Rozemarijn, Kom op tegen Kanker, het uitdelen van kerstcheques aan minder bedeelde families en het internationale project ‘Orphans teach Orphans’ van The Future of Hope Foundation in Zimbabwe.

- Bijkomende sponsors voor deze actie -