OPGELET! Deze pagina is een archief pagina. Dat wil zeggen dat de informatie correct was op het moment van publicatie, maar vermoedelijk niet langer van toepassing is of niet langer de huidige stand van zaken weergeeft.

EDITH PIAF wordt genoemd naast Charles Trenet, Maurice Chevalier, Luis Mariano, Claude François en Yves Montand. Bijna al haar liedjes hebben de status « klassieker » verworven o.m. “La vie en rose” en “Je ne regrette rien”.

Marina Stockx, actrice, presentatrice maar vooral zangeres, gaat haar voor ons opnieuw tot leven brengen. Zij wordt aan de piano begeleid door René Jonckeer, dirigent bij de Koninklijke MVGW (Mannen Van Goede Wil) Harmonie Muizen. Hij begeleidde vele grote namen uit de Jazz- & show-bizz zoals Toots Tielemans, Thijs Van Leer, Shirley Bassey e.a.

19u30 – 20u00: ontvangst en registratie in de kerk
20u00 – 21u30: optreden in de kerk
21u30 − 24u00: kaasbuffet met één gratis consumptie in de zaal Berk en Brem

De opbrengst gaat volledig naar de sociale projecten van Rotary Club Keerbergen: onze club steunt verschillende sociale instellingen of projecten, o.m. Rozemarijn, Kom op tegen Kanker, het uitdelen van kerstcheques aan minder bedeelden en het internationale project ‘Orphans teach Orphans’ van The Future of Hope Foundation in Zimbabwe.

- Structurele partners + Hoofdsponsors voor deze actie -