ROTARY GOODWILL TROPHY 2019 - 16e editie

Ontdek het "Golf & Taste" event • vrijdag 30 augustus 2019

Elk jaar organiseert onze club Rotary Keerbergen een Golf Trophy op de terreinen van de Keerbergen Golfclub. Dit jaar (2019) wordt dit evenement reeds voor de 16e keer georganiseerd! Deze editie zal plaatsvinden op vrijdag 30 augustus 2019 en wordt beslist een niet te missen evenement!

Bekijk de foto's van dit evenement in 2017 via deze link.

Onze Club is een trouwe partner van "Rozemarijn" een centrum in Keerbergen en Haacht dat volwassen personen met een handicap uit Vlaams- Brabant opvangt en waar deze personen onder begeleiding de ruimte krijgen om op eigen ritme en tempo zelf keuzes te maken en beslissingen te nemen, om zo een eigen verantwoordelijkheidsgevoel te ontwikkelen.

Mede dankzij events als de Rotary Goodwill Trophy kan onze Club onder meer zorgen voor de financiering van een minibusje voor het dagelijkse vervoer van mindervaliden.

Programma 2019

* 10u45 • Opening – Inschrijving
* 11u00 • Lunchbuffet
* 12u15 • Briefing golfspelers
* 12u30 • Start Golftornooi – Shotgun
* 17u45 • Champagne-receptie
* 18u30 • Dinner met prijsuitreiking
* 21u30 • Gin & Tonic Bar

Wat staat er op de planning?

De dag start vanaf 11h00 met een aangenaam lunchbuffet met zicht op het meer. Om 12h30 start de shotgun competitie per team. De bedrijventeams dragen de naam van de onderneming, starten op een teebox met eigen logo, en spelen dus samen als team tegen de anderen. Een Texas Scramble formule dus, ideaal om de networking binnen de flight te maximaliseren want de spelers blijven compact samen rond de ‘best ball’.

Tijdens de 18 holes zal u 7 verrassingen ervaren. Zonder alle details reeds te onthullen, kunnen we zeggen dat er zowel nieuwe culinaire verrassingen onderweg zijn, als grappige momenten, als adrenaline, want naar goede traditie is er opnieuw een luxewagen te winnen met de hole-in-one competitie.

Direct na de wedstrijd wordt u verwend met een Champagne-receptie met hapjes, onmiddellijk gevolgd door een exclusief 3-gangen diner inclusief wijn ter plaatse op de golf. Het diner gebeurt aan tafels per team. Na het diner wordt een Gin&Tonic avond voorzien aan de bar.

- Structurele partners + Hoofdsponsors voor deze actie -

Cogiva