Een hart voor Keerbergen

Wegens het overweldigende succes van deze actie zijn we genoodzaakt ze vroegtijdig te beëindigen. Dank aan iedereen voor het enthousiasme!

2020 was een moeilijk jaar dat een ‘nieuwe normaal’ heeft gecreëerd. Het bracht gevoelens van onzekerheid en eenzaamheid tot in elke huiskamer. Welzijnsschakel Komaraf helpt al jaren mensen uit de nood door ze uit eenzaamheid en armoede te halen. Verschillende handelaars uit Keerbergen en Rotary Club Keerbergen staken daarom de koppen bij elkaar om de inwoners van Keerbergen een hart onder de riem te steken. In nauwe samenwerking hebben de organisaties deze prachtige mand samengesteld met een fijne selectie van kwalitatieve producten. Een mand samengesteld uit liefde, liefde voor je gemeente, liefde voor elke inwoner van ons mooie Keerbergen. De opbrengst van deze actie ‘Een hart voor Keerbergen’ gaat dan ook integraal naar Welzijnsschakel Komaraf.

Pakket 1:

In deze geschenkmand kan u genieten van 1 top Champagne ‘Rosé Valentine’ van het huis Launois, pralines van The Hill, twee beautyproducten van Korres (Shower Gel & Body Milk) en een prachtige roos uit Ecuador van Olor Verde.

69 € versus normale winkelprijs van 80 €.

Pakket 2
:

In deze geschenkmand kan u genieten van pralines van The Hill, twee beautyproducten van Korres (Shower Gel & Body Milk) en een prachtige roos uit Ecuador van Olor Verde.

35 € versus normale winkelprijs van 41 €.

Pakket 3
:

6 flessen top champagne, 'Rosé Valentine' van het huis Launois

Een mooi parelende champagne gemaakt van Pinot Noir druiven van de Grand Cru-wijngaarden van Launois, gelegen in de Côte des Blancs-regio. De druiven uit deze regio behoren tot de beste druiven uit de Champagne en mogen daarom de naam Grand Cru dragen.

150 € per doos van 6 flessen versus normale winkelprijs van 210 €

De opbrengst gaat naar Welzijnsschakel KOMARAF

Welzijnsschakel KOMARAF Keerbergen brengt mensen bij elkaar om samen vooruit te kijken en stappen te zetten.  Het biedt oplossingen aan om de cyclus van armoede en uitsluiting te doorbreken en indien mogelijk structureel te stoppen.  Samen gaan ze de strijd aan tegen armoede en eenzaamheid en helpen je verder.

Je kan persoonlijke contacten leggen en ervaringen delen met elkaar. Je staat er nooit alleen voor! Onze vrijwilligers komen ook op stoepbezoek in tijden van corona. Verschillende groepsactiviteiten worden georganiseerd waar mensen samenkomen en vriendschappen kunnen ontstaan. Komaraf kan je in contact brengen met maatschappelijke diensten die mee kunnen zoeken naar oplossingen.  We zijn er voor elkaar!

Met dank aan

Korres

Het geheim van dit beautymerk zit verscholen in de Griekse flora die Korres nu voor iedereen toegankelijk maakt in bijzondere beauty producten.  Laat je inspireren door dit moderne Griekse merk met homeopatische roots en heerlijke, effectieve en natuurlijke verzorgende producten. Korres biedt een compleet gamma van innovatieve face-, body & haircare producten met de heerlijkste geuren. Het draait allemaal om zuivere, door planten aangedreven formules die de schoonheid van Griekenland in harmonie met de natuur weergeven. De milieuvriendelijke bioproducten van Korres worden sinds 10 jaar verdeeld in uw apotheek door Greendock, een onderneming gevestigd in Keerbergen.

Olor Verde

Bloemen, Decoratie en Interieur, Totaalinrichting

De passie voor schoonheid begon voor Olor Verde bij bloemen. Al meer dan 20 jaar is Olor Verde, gelegen in het centrum van Keerbergen, alom gekend voor zijn dagverse en subtiel geschikte boeketten. Stijlvolle accessoires en unieke meubelen worden zorgvuldig op beurzen in Parijs uitgekozen.  In de winkel vind je ook unieke collectiestukken waarvan er slechts één exemplaar is gemaakt. Je kan bij Olor Verde terecht voor een stijlvol en origineel cadeau, maar ook voor advies voor totaalinrichting.

The Hill

In het historisch pand “Hotel Sans Soucis”, gelegen op een heuvel in Keerbergen, opende David Reheul vorig jaar The Hill. Als tweede generatie zet hij de passie verder. David koos daarbij voor een modern concept, gebaseerd op “sharing”. De belevenis staat steeds centraal in het restaurant. Gasten kiezen uit hapjes en gerechtjes die onderverdeeld zijn in “fingerfood”, “sharing-dishes”, “mains” en “dolce’s”. Bij The Hill word je ondergedompeld in het totaalconcept.  Verschillende producten die worden gebruikt in het restaurant, kan je ook kopen in de conceptstore. Hiermee wordt de belevenis van The Hill naar de bezoekers thuis gebracht.

Met speciale dank aan:

- Structurele partners + Hoofdsponsors voor deze actie -