Exclusief aanbod 2018:
een schitterende champagne van het huis
Stephane Breton aan bodemprijs!

INTRO | BESTELLEN

Rotary Keerbergen heeft een mooie hoeveelheid van een unieke champagne op de kop kunnen tikken aan een wel héél speciale prijs.  En U kan hiervan genieten!

INDERDAAD, U kan deze heerlijke champagne van het huis Stephane Breton aankopen aan een prijs die bijna de helft bedraagt van de gangbare prijzen, waaraan deze wordt aangeboden in Italië, zijn voornaamste afzetmarkt. De kleine marge die we aanrekenen gaat bovendien integraal naar de sociale doelen van onze club, waardoor indirect ook hulpbehoevende gezinnen mee genieten van uw aankoop. Onze champagne lijkt ons ook zeer geschikt als eindejaarsgeschenk voor klanten of medewerkers. We bezorgen U desgewenst graag een debetnota van Uw aankoop.

Prijs in exclusieve privé-verkoop op uitnodiging

• 20 euro per fles (75cl)
• 110 euro per doos van 6 flessen   (18,3 euro per fles)
• 100 euro per doos vanaf 5 dozen (16,7 euro per fles)

Voor snelle beslissers hebben we reeds een aantal dozen onmiddellijk beschikbaar.
Zo niet zal de levering plaats vinden begin december. Aanbod geldig zolang de voorraad strekt.